יום חמישי, 14 ביוני 2012

הכתיבה כחוויה

מרגע לידתו של אדם, מתחילה עלילת חייו, על התפניות וההפתעות שהיא מזמנת.

כל עלילה היא כה ייחודית, שאין אדם שלא חווה את חייו כסיפור מופלא וחידתי.
אבל נדמה לנו שרק אחדים מאיתנו ניחנו ביכולת גם לחוות את החיים וגם לכתוב עליהם.
רובנו חולמים על פסק זמן בשטף החיים כדי להתבונן בהם, כדי לתת ביטוי לייחודיות שלהם.
בסדנה שלנו נלמד שאנחנו לא מחכים כדי לקבל אישור מהעולם החיצון להתפנות לכתיבה.



המשתתפים זוכים למשוב, דבר שמאפשר צמיחה אישית בתוך מסגרת תומכת ומעודדת, לא תחרותית.
כמנחה, אני מביאה את הניסיון שלי בתחום הכתיבה והעריכה. למעשה, כל חיי אני עוסקת בספרות וכתיבה, כסופרת וכעורכת בהוצאות ספרים ידועות. כמו כן, אני מביאה את הידע שלי כמטפלת מוסמכת בשיטת הנאו-הומנולוגיה.
החזון שלי: העבודה בקבוצה; ההנחיה האישית והקבוצתית; ההפעלות המגוונות; שיתוף החושים והאינטואיציה; כל ההתנסויות האלה יחד יש בהן כדי להשרות ביטחון, לקדם, להעשיר ולהנחיל כלים מעשיים לשינוי לאנשים שהכתיבה היא חלק חשוב ביותר בחייהם.




2 תגובות: